سخن روز /
85 درصد از تعهدات کشت قراردادی تعاون روستایی تا کنون محقق شده است
1402/11/16
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام مدیر کل تعاون روستایی بیان داشت تا پایان 15بهمن ماه 1402 میزان قرارداد امضاء شده کشت قراردادی توسط تشکل های  تعاون روستایی به  29 هزار هکتار رسیده و این روند خوشبختانه با سرعت مناسبی در حال افزایش است و امیدواریم تا پایان این مهم به تعهدات خود عمل کنیم.

⬅️دکتر شکری بیان کرد کشت قراردادی یکی از اولویت های کاری تعاون روستایی استان  می باشد و خوشبختانه شاهد عملکرد افزایشی در این زمینه بوده ایم.

⬅️این مقام مسئول در ادامه بیان داشت کشت قراردادی شامل مزایای مناسبی برای کشاورزان از جمله اطمینان در موضوع بیمه محصولات و تامین خسارت در شرایط آب و هوایی متغییر است، همچنین می توان به تخفیف 20 درصدی بیمه اشاره داشت و اینکه کشاورزان می توانند به ازای هر تن گندم تحویلی به اداره تحت قرارداد 150 هزار تومان دریافتی داشته باشند.

⬅️وی افزود؛ میزان تعهدات ابلاغ شده کشت قراردادی در استان توسط تعاون روستایی 35 هزار هکتار است که تا کنون 85 درصد آن محقق شده اشت.

⬅️مدیر تعاون روستایی استان عنوان کرد: کشاورزان علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز خدمات کشاورزی می‌توانند با ورود به سامانه هوشمند کشاورزی قراردادی به آدرس http://farm.mcinext.com و یا نصب اپلیکیشن مربوطه که در سامانه مذکور قابل دریافت است اقدام به ثبت اطلاعات و عقد قرارداد کنند. تمام فرآیندهای عقد قرارداد در این سامانه لحاظ شده تا کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان اطلاعات موردنظر را ثبت کنند.

✅روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام
تعداد مشاهده خبر65 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal